Want to join a talented crew of creators and achievers who spend their days developing ground-breaking products? Our people excel at making air transportation smarter and faster. And they love to team up with other experts. If you’re yearning to experiment and conceive new ways of doing things, jump on board.
Wat ga je doen?
Jouw werk bestaat uit content verzorgen voor zowel interne communicatie als externe marketing. Je creëert dit niet alleen, maar werkt hiervoor intensief samen met externe partners/experts op het gebied van videografie, fotografie en tekstschrijven. Je beheert hiervoor ook al onze communicatiekanalen. Daarnaast zet je je in om collega’s bewust te maken van het nieuws wat ze te delen hebt. Je helpt ze waar nodig om berichtjes te schrijven die ze zelf publiceren.
Wat is er leuk aan marketing bij VRR?
Nee, we zijn geen A merk dat je in de supermarkt koopt. Ja, op verjaardagen heb je echt wat uit te leggen als je zegt dat je voor een bedrijf werkt dat containers voor luchtvracht maakt. Maarrrr het is écht een tof verhaal wat je te vertellen zult hebben. Want je gaat niet zomaar wat content creëren:
- Wij zijn wereldwijd marktleider en zo gedragen we ons. Wij lopen voorop en zetten de standaard in de markt qua producten, maar ook qua content.
- Onze content heeft inhoud. Bij ons ga je niet aan de slag om voor de 9e keer wéér een nieuwe tekst op te stellen om te vertellen dat je de voordeligste bent. Nee. Wij vertellen een eerlijk verhaal waarin wij onze kennis delen en inspireren om zo ons publiek te enthousiasmeren om meer te weten te komen.
- Je werkt met de beste experts op het gebied van tekst, graphics en video.
Wie ben jij?
- Jij hebt 1 tot 3 jaar werkervaring.
- Jij vindt het heerlijk om content te maken. Je duikt in een onderwerp en begrijpt wat er nodig is om daar prachtige content voor te maken en dit onderwerp hiermee over te brengen.
- Je werkt gestructureerd en accuraat, want er speelt veel tegelijk en jij bent degene die het overzicht behoud.
- Je bent enthousiast en prettig in de omgang. Jij begrijpt dat een goede samenwerking met je collega's en samenwerkingspartners heel belangrijk is.
- Je legt de lat graag hoog. Content is heel zichtbaar en moet gewoonweg foutloos en heel sterk zijn. Ons motto is dat het elke dag weer beter kan. En daar kun jij je helemaal in vinden.
- Je beheerst de Nederlandse én Engelse taal zeer goed. Omdat wij wereldwijd klanten hebben, is al onze externe content in het Engels.
Wie zijn wij eigenlijk?
VRR is een gepassioneerd bedrijf waar innovatie, samenwerken en het zorgen voor elkaar heel hoog in het vaandel staat. Dat merk en voel je. Je krijgt bij ons de ruimte om jezelf te ontplooien en jouw ideeën tot uitwerking te brengen.
De komende jaren richten wij ons op het verder verduurzamen van de industrie en dat zijn geen loze beloftes. Wij hebben de ambitie om voor 2028 met onze innovaties de norm te hebben gezet voor duurzame luchtvracht containers. Hiermee blijven we voorloper in de industrie en dragen bij aan een positiever imago van de industrie. Dit vergt ook het nodige van onze marketing en communicatie. Met ons verhaal willen wij andere bedrijven en onze klanten inspireren om ook hun verantwoordelijkheid te pakken. Dit vergt inhoudelijke en kwalitatief hoogwaardige content waarbij we het eerlijke verhaal vertellen en de ontvanger prikkelen tot actie. Hiervoor zal content gecreëerd moeten worden welke aanslaat bij het publiek
Fijne voorwaarden
Naast een mooi salaris en goede secundaire voorwaarden, biedt VRR nog meer om het werk leuk te maken en te zorgen dat iedereen vitaal is:
- Leuke uitjes met het team of het hele bedrijf
- Fietsplan
- Gratis gym op kantoor
- Eens per week een gratis vitale lunch
- Veel sportactiviteiten (op eigen initiatief of georganiseerd)
Interesse?
Natuurlijk ben je wild enthousiast na het lezen van deze vacature en sta je te trappelen om ons te laten zien wat jij kunt. Stuur dan uiterlijk 24 november jouw motivatie, in welke vorm dan ook, aan jobs@vrr.aero t.a.v. Annemarie van der Linden.
$ads={1}